
Kui täst ei kerrottu missää? Markkinoinnilla tapahtumat tapetille!

25.03.2025 klo 12:30 - 16:00
Caffé Locale, Yrjönkatu 12, 28100 Pori
Missä ne asiakkaat oikein ovat? Miten voisin kehittää markkinointiamme tehokkaasti? Mistä rakentuu onnistunut ja tuloksellinen markkinointi?
Onnistunut markkinointi - tapahtuman koosta riippumatta - edellyttää vaikuttavaa, merkityksellistä ja kohderyhmään osuvaa markkinointia niin ennen tapahtumaa, tapahtuman aikana kuin myös tapahtuman jälkeenkin.
Päivän aikana saat sytykkeitä oman markkinoinnin parantamiseen. Käymme läpi esimerkkejä ja suosituksia miten omaa markkinointia voisi parantaa. Paneudumme myös uusien mahdollisuuksien tunnistamiseen: mitä uutta yhteistyö ja yhteismarkkinointi alueen tapahtumagenreen voisi tuoda. Päivän ytimessä on inspiraatiot, oman markkinoinnin kehittäminen ja alueellisen tapahtumatarjonnan hyödyntäminen omassa liiketoiminnassa.
Valmentajan esittely
Tilaisuuden valmentaja Juha Sorjonen toimii Avidlyllä asiakkuusjohtajana, tehtävänä auttaa organisaatioita omaksumaan digitaalisuudella tuettuja toimintamalleja ja uudistamaan markkinointia, myyntiä, asiakkuudenhallintaa ja toiminnan ohjausta - myös brändielementtejä, data-analytiikkaa ja tekoälyä soveltaen.
Juhalla on yli 20 vuoden kokemus liiketoiminnan (digi)kehittämisestä, organisaatioiden oppimisesta ja muutoksen hallinnasta. Hän on toiminut johdon valmentajana, markkinointijohtajana, yliopettajana, markkinoinnin ja myynnin asiantuntijatehtävissä niin Suomessa kuin useilla kv-markkinoilla.
Kenelle tilaisuus on tarkoitettu?
Tilaisuus on tarkoitettu kaikille markkinointia tekeville ja siitä kiinnostuneille. Osallistumista suositellaan yritysten lisäksi myös kuntatoimijoille, oppilaitoksille ja yhdistyksille, sekä kaikille muille toimijoille, jotka kaipaavat ideoita ja työkaluja markkinoinnin tehostamiseen.
Osallistuminen:
Uutta osaamista Satakunnan tapahtumateollisuusklusterille -hankkeen työpajoihin osallistuminen edellyttää täytetyn de minimis -ilmoituksen toimittamista ja 100 € + alv omamaksuosuuden maksamista. Yhdellä osallistumismaksulla (100 € + alv / organisaatio) voit osallistua kaikkiin hankkeen järjestämiin koulutuksiin vuoden 2027 kesään asti. Maksu on toimijakohtainen ja osallistujia per toimija voi olla 1–3 / tilaisuus.
Opiskelijat ja työttömät, joilla ei ole takanaan hankkeen osallistujaksi sopivaa organisaatiota, voivat osallistua työpajoihin veloituksetta. Osallistuminen edellyttää kuitenkin henkilöosallistujaksi rekisteröitymistä. Saat ohjeet rekisteröitymisestä työpajassa.
Tapahtuman ohjelma:
12:30 |
Saapuminen ja vapaata keskustelua |
12:50 |
Eventcoastin tervehdys |
13:00 |
Juha Sorjonen. Markkinointivalmennus ja työpajatyöskentelyä. |
Valmennuksen ja työpajatyöskentelyn ohessa tarjotaan kahvit ja kevyttä välipalaa |
|
15:45 |
Tilaisuuden yhteenveto ja päätös |
Tilaisuuden järjestää Uutta osaamista Satakunnan Tapahtumateollisuusklusterille -hanke. Uutta osaamista Satakunnan tapahtumateollisuusklusterille -hanke on Euroopan unionin osarahoittama.