![](https://www.prizz.fi/media/cache/eakrvipu_vaaka-9999x200,q=85.jpg)
![](https://www.prizz.fi/media/cache/satakuntaliitto_vaaka_uusi-9999x200.png)
![](https://www.prizz.fi/media/cache/prizztech-9999x200,q=85.jpg)
![](https://www.prizz.fi/media/cache/tre_la13_yo_____fi_b3___rgb-9999x200.png)
Verkkokaupan verkkoseminaari/KAMU-hanke
![](/media/kamu-vaaka-linkedin.jpg)
24.03.2022 klo 14:00 - 16:00
Zoom, kisakatsomot järjestetään koronatilanteen salliessa
Mitkä asiat ovat keskeisiä verkkokauppa-liiketoiminnassa, miten saan verkkokauppani toimimaan?
Maksuttomassa verkkokaupan perustaminen ja myynnin kasvattaminen -verkkoseminaarissa(Zoom) torstaina 24.3.2022 klo 14.00-16.00 digimarkkinoinnin- ja verkkokaupan kouluttaja Maarit Fellman Intoo Koulutuksesta käsittelee verkkokaupan perusteita ja onnistumisen kannalta keskeistä 4K -kaavaa. Verkkoseminaarissa syvennytään tammikuun infotilaisuudessa ja palautteissa nousseisiin aiheisiin.
Sisältö:
- Lyhyt katsaus ja vertailu verkkokauppa-ohjelmistoihin, jotka soveltuvat pk-yrityksille
- Verkkokaupassa maksaminen ja tuotteiden toimittaminen, esimerkkejä ja kustannukset
- Verkkokaupan myynnin kasvattaminen ja verkkokaupan kaava 4 x K (konversio, keskiostos, kävijämäärä, kate)
- Verkkokaupan konversion parantamisen keinot (eli kuinka saadaan asiakas ostamaan verkkokaupasta), käytännön esimerkkejä
- Verkkokaupan kävijämäärän kasvattaminen (keskeisimmät verkkokaupan markkinoinnin keinot), käytännön esimerkkejä
- Verkkokaupan keskiostoksen lisääminen, käytännön esimerkkejä
Tilaisuuden järjestää KAMU-Kriisistä kasvun mahdollisuuksiin ja uudistumiseen -hanke, jota toteuttavat Prizztech Oy ja Tampereen yliopisto. Hanketta rahoittavat Satakuntaliitto EAKR-rahoituksella ja alueen kunnat.
Ilmoittaudu tästä mukaan, Tervetuloa!
https://www.lyyti.in/KAMU_Verkkoseminaari_Verkkokauppa